Nytt i Paleoskafferiet

Plommonspäckad fläskkarré

Plommonspäckad fläskkarré Plommonspäckad fläskkarré en klassisk söndagsmiddag som smakar ljuvligt. Så här gör du Sätt ugnen på 125 grader Stick hål i köttbiten

undervarttak 0 Kommentar

Grön smoothie bowl

Grön smoothie bowl Få en snabb, god och nyttig frukost eller mellanmål med en Grön smoothie bowl. Uppfriskande, mättande och lätt att göra!

undervarttak 2 Kommentarer

Chiasemla

Chiasemla Att få njuta av en god semla till kaffet är ljuvligt gott!   En spännande variant på semlor är denna Chiasemla. En

undervarttak 2 Kommentarer

Kollagenkaffe

Kollagenkaffe En kopp med Kollagenkaffe är så mycket mer än bara en god kopp med kaffe! Kollagenpulvret med sina läkande egenskaper för tarmen, sina stärkande egenskaper för hår, naglar, hud och bindväv samt med det fina fettet från mct-oljan gör denna kopp med kaffe till något alldeles extra! Läs gärna mer om kollagen och alla dess positiva effekter på vår artikel om just kollagen här: https://www.undervarttak.se/kollagen-collagen/ Så här gör du Brygg kaffet Mixa samman nybryggt kaffe, kollagen , mct-olja , kardemumma och äkta vaniljpulver med en stavmixer i en mixerkanna Häll upp i kopp och njut! Här i Paleoskafferiet hittar du även andra goda drycker med

undervarttak 0 Kommentar
0 Kommentar

Populära recept

Färgstark vårsallad

Färgstark vårsallad Så här gör du   Koka upp en kastrull med lättsaltat vatten Skölj och skär bort det ”hårda” längst ner på sparrisen Skär sparrisen i mindre bitar Låt sparrisen sjuda i 4-5 minuter tills de blir mjuka. Kolla så att de färdiga med hjälp av en provsticka. Häll

undervarttak 0 Kommentar

Vitlök och chilimajonnäs med persilja

Vitlök och chilimajonnäs Så här gör du   Knäck äggen i en hög, snäv mixerbunke Tillsätt dijonsenapen, och äppelcidervinägern/pressad citron Häll sist på olivoljan och låt de hela stå och vila någon minut så att oljan lägger sig fint över de övriga ingredienserna Mixa med mixerstaven till härlig majonnäs. Sätt

undervarttak 58 Kommentarer

Fänkålsgratäng

Fänkålsgratäng Så här gör du   Sätt ugnen på 200 grader Skölj och skär purjolöken i ca 1 cm breda slantar Klicka lite kokosolja i en gryta och bryn purjolöken lätt Strimla Fänkålen och de soltorkade tomaterna Rör ner fänkålen och de soltorkade tomaterna med purjolöken Skala och pressa ner

undervarttak 12 Kommentarer
0 Kommentar